Zespół Szkół Ogólnokształcących w Grębowie

• Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start Aktualności Wycieczka do Zakopanego uczniów klas trzecich Szkoły Filialnej w Zapoledniku

Wycieczka do Zakopanego uczniów klas trzecich Szkoły Filialnej w Zapoledniku

Email Drukuj PDF

Dnia 19 czerwca o godzinie 6.30 uczniowie klas IIIa, IIIb i IIIc wyruszyli na trzydniową wycieczkę do Zakopanego. Zwiedziliśmy Zakopane oraz podziwialiśmy uroki Tatr – polskich gór. Wędrowaliśmy z przewodnikiem malowniczymi szlakami: Doliną Rusinową i Białego. Odpoczywaliśmy na Rusinowej Polanie, z której widzieliśmy panoramę Tatr. Piękna słoneczna pogoda sprawiła, że wyraźnie widzieliśmy m.in. szczyty: Rysy i Gerlach. Odwiedziliśmy kaplicę Matki Bożej Jaworzyńskiej Królowej Tatr. Poznaliśmy ciekawe miejsca Podhala, zabytki przyrody, kultury, historii, tradycje i obrzędy górali podhalańskich. Smakowaliśmy oscypki prosto z bacówki. Wspinaliśmy się na Gubałówkę, skąd obejrzeliśmy Tatry i słynny Giewont. Zjeżdżając kolejką gondolową podziwialiśmy widok Zakopanego  i całej okolicy. Wróciliśmy z licznymi pamiątkami, wrażeniami, bogatsi o nową wiedzę i doświadczenia z pobytu Zakopanym.

zdjęcia z wycieczki w galerii.